Koffers niet toegekomen

6 maart 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Hallo iedereen

Door al die perikelen in Brussel en Frankfurt zijn wij hier deze morgen toegekomen en onze valiezen zijn er niet bij.

Al de administratie moeten doen, opgeven wat er wel en niet in de valiezen zit, wij hebben een compensatie gekregen van 200 dollar om iets nodig te kopen want we hebben niets bij. Nu gaan we de stad verkennen met een lange broek aan, dikke kousen, en het is hier 25 graden. Dat belooft!

Maar we zijn veilig toegekomen dat telt

groetjes

Anita en Roland

1. Willy Devoldere:
    6 maart 2019
    Amaai ,geen prettig gevoel maar positief blijven
  2. Greta Minnaert:
    De reis begonnen met hindernissen, koop jullie in Christchurch een leuk zomertenuetje en een goed glas gingerbeer en jullie komen vanzelf in vakantiestemming...
  3. Rosita:
    6 maart 2019
    genieten van wat komt ........
  4. Charlie:
    En... naast al deze perikelen... hóe is het met de jetlag van 12 uren?
  5. Marie-Paule De Kokere:
    6 maart 2019
    Erg vervelend.heb het ook meegemaakt en 2 dagen moeten wachten op de bagage.heel stressvol...
  6. Arlette en Roger:
    Moed niet verliezen,denken aan al het moois dat nog moet komen.
  7. Anita van hamme:
    6 maart 2019
    Beetje bekomen van onze jetlag,gisteren gaan slapen om 19h p.t,bij jullie smorgens 7h,Christchirch wat verkend,beetje gerief gekocht
  8. Hilde Wollaert:
    Is zeker niet leuk, heb het ook al meegemaakt en daarom geef ik mijn klanten steeds het afvies om in de handbagage wat kledij mee te nemen en een paar slippers als de valies dan niet aankomt dan kan je jezelf toch al eens verfrissen. Gaan shoppen met wat drinkgeld van de luchtvaartmaatschappij is ook lekkef meegenomen niet waar. Geniet van jullie reis