Naar huis

7 mei 2019 - Drongen, België

Mei 2019

Beste familie en vrienden hier eindigt onze reis naar Nieuw Zeeland en Australië. Hier eindigen ook onze reisverslagen.

Wij hopen dat jullie hebben genoten  van onze avonturen en ons fotomateriaal, wij zekers. Er waren moeilijke stukken bij en er waren rustige stukken bij, wij hebben bakken regen over ons gekregen, maar wij hebben ook (soms) zonneschijn gehad, en wij hebben terug onze grenzen verlegd. Wij zeggen altijd waar een wil is, is een weg. Wij hebben een mooie tijd gehad bij de Kiwi's, dit zijn aangename en vredelievende mensen, die leven in harmonie met zoveel verschillende nationaliteiten. Daar kunnen wij van dromen....

Kaua rawa e waimaha

Korero i nga wa katoa

(zeg nooit vaarwel, zeg altijd tot weerziens)

1. Greta Minnaert:
    8 mei 2019
    Beste Anita en Roland, heb iedere keer weer met plezier jullie verslag gelezen..zo ben je precies zelf een beetje op reis. Jullie zullen nog lang kunnen nagenieten van dit mooie avontuur !!!